יום חמישי, 15 בדצמבר 2011

מאושרת עם "מעושרות"

לאחרונה מדברים על סגירת ערוץ 10 בשל החובות הרבים למדינה, זה עצוב ולא יאמן אבל הדבר היחיד שבאמת מטריד אותי בכל הנושא הזה הוא: מה אני אעשה בלי "מעושרות"?!

תופעת "המעושרות" יותר נרחבת ממה שנדמה, כל אחד שיוצא לי לשוחח עמו ללא הבדלי מין או גיל כולם מודים שהם צופים נלהבים של סדרת הריאליטי.

האמת? יש לי וידוי קטנטן, יש לי חולשה לסדרות ריאליטי מעין אלה, הגילטי פלז'ר הסודי שלי. הסדרה "מעושרות" מבוססת על סדרות העקרות בית האמיתיות של ערוץ בראבו בארה"ב שרצות כבר כמה שנים. יש כמה גרסאות אך האהובות עליי הן העקרות של ניו יורק ובוורלי הילס. הנשיים בסדרות האלה כמו גם בגירסה הישראלית שלנו, מסודרות פלוס, חיות את החיים היפים שכולנו היינו רוצות אבל הן לא תמיד החכמות או המבריקות ביותר אם בכלל והשטויות והריבים החלולים שלהן הן כמו קומדיה מגניבה שאי אפשר סתם לכתוב אותה אלא צריך לחיות אותה יחד איתן.

"מעושרות" לעומת עקרות בית אמיתיות רוויה הרבה יותר בתכנים כיפיים לא מזיקים, הנשים בסדרה כל אחת ואחת  מייצגת איזשהו אופי מסויים, אך כולם משרות אווירה חיובית. טלי הקופצנית מלאת האנרגיה שהאקדמיה ללשון צריכה להעניק לה פרס אליעזר בן יהודה לשימור השפה העברית, לאה הספורטיבית שאפילו עם האובססיה למראה שלה , חשוב לה גם לתת תשומת לב לילדים שלה. ניקול תופעת הטבע, פצצת האנרגיה הבלתי נדלת שגורמת לכל בחורה בגילה להסמיק ולשאול מה לא בסדר בי ואיך אני לא כמוה. אתי די החייכנית, דפנה המהממת עם האמא המפלצתית וכמובן ענבר ההריונית.

כל יום שני (ועכשיו גם ביום רביעי) שאני מעבירה לערוץ 10 המצב רוח שלי עולה כמה וכמה טונים, הן מקסימות, משעשעות, לא תמיד מבריקות אבל הן אנושיות וזה מה שמושך אותנו אליהן. נכון שהתקופה שבה עלתה התוכנית היא מעט רגישה לתכנים מסוג כזה, עם כל המחאה החברתית ויוקר המחייה המגוחך בארץ, אבל משום מה עם כל העושר האדיר הזה שמורחים לנו בפרצוף זה לא ממש מפריע לנו, כאילו שאנחנו מבינים שהן ברות מזל והתחתנו היטב או הצליחו לבדן ושיש צורך לכבד את זה ולהציץ מעט אל תוך החיים שלהן. לשמוח איתן, לבכות איתן, לעשות שופינג איתן ולשבת לשתות קפה באמצע היום באמצע החיים ללא הצורך לחשוב על העבודה, על המינוס בבנק ועל המשכנתא.

מה שכן יש לי להגיד זה שניקול עם כמה שאני מטורפת עליה, ומעריצה שלה (אבל בעיקר בגלל כל הנעליים שיש לה בארון...), הבחורה נראת טוב אך מתלבשת בצורה כל כך אובר שאי אפשר יותר אובר מזה. הבנו שיש לך כסף יקירתי, והבנו שאת אוהבת מותגים אבל טעם זה גם דבר חשוב בכל הקטע, תורידי קצת ווליום!

לסיום, מי שלא ראה עדיין כדאי שיעיף מבט כל יום שני ורביעי בשעה תשע בערוץ 10 , כל עוד הוא עדיין באוויר....  מומלץ!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה